شلیک مرگبار 3 جوان به مرد 40 ساله در سقز / پلیس رد خون را گرفت

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالله فاتحی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد فردی 40 ساله با سلاح کلت در فروردین ماه امسال در یکی از محلات شهر سقز و متواری شدن قاتل و 3 همدستش، بررسی موضوع و دستگیری عاملان این قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی  شهرستان سقز قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس، مشخص شد، عامل این قتل و 3 همدستش پس از ارتکاب جرم به مکان نامعلومی متواری شده اند.

سرهنگ فاتحی با اشاره به بررسی های دقیق پرونده و اظهارات شاکی تصریح کرد؛ کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کردند که با بهره گیری از فناوری های نوین پلیسی ، توانستند عامل این قتل را در یکی از  استان های همجوار شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از دستگیری قاتل و در پی اعتراف های وی، دستگیری همدستان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت با اشراف وپیگیری اطلاعاتی بعمل آمده ، سرانجام 3 همدست قاتل نیز در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان سقز دستگیرشدند.

سرهنگ فاتحی در پایان اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه با مستندات پلیس ،به جرم همدستی در قتل اعتراف و اذعان داشتند که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کدخبر: 897752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟