بازداشت یک زن بوشهری که عکس و فیلم های مبتذل تولید می کرد / او 15 همدست داشت

سرهنگ مهدی قاسمی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سرشاخه و مدیر این باند مجرمانه، خانمی اهل یکی از شهرستان‌های استان بوده که با سه سالن مد و زیبایی در استان همکاری داشته است.

وی افزود: این خانم در قالب مدلینگ و با الگوگیری از سایت‌ها و مجلات خارجی با تشکیل یک باند ۱۵ نفره دارای تخصص متفاوت اعم از فیلمبردار، عکاس، تدوین گر، طراح لباس و مزون محتوا‌های تصویری حاوی مضامین غیراخلاقی مجرمانه تولید و به شکل گسترده از طریق چندین صفحه در شبکه اینستاگرام، اقدام به انتشار می‌کرد.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، همه اعضای این باند دستگیر یا احضار و پس از انجام تحقیقات و اعتراف آنان به جرایم ارتکابی، محتوا‌های مجرمانه از صفحات اینترنتی در اختیار آنان حذف شد.

قاسمی افزود: برای احترام به قانون و همچنین پاسخ به مطالبات و نگرانی‌های مردم و خانواده‌ها از وجود موارد غیراخلاقی در فضای مجازی که زمینه ساز آسیب پذیری فرزندان گرانقدر آن‌ها است، شناسایی تارنما‌های دارای محتوای مجرمانه، حذف آن‌ها و مقابله با مجرمین سایبری در اولویت مأموریت‌های پلیس فتای استان با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی قرار دارد.

کدخبر: 897649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟