زورگیری های خشن 2 جوان در نقش مسافرکش / طعمه آنها با تیزهوشی سرنخ را به پلیس داد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی، گفت: اوایل خرداد ماه امسال با شکایت مسافر یک دستگاه خودروی سواری، تیمی از ماموران کلانتری به محل اعلامی مراجعه کردند.

وی عنوان کرد: این شهروند اعلام کرد، به عنوان مسافر در خیابان غلامحسین کرد سوار بر یک دستگاه خودروی شخصی شده و راننده و سرنشین  خودرو در پوشش مسافرکش‌ کلیه اموال با ارزش وی را سرقت و به سرعت متواری شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع تیمی زبده از ماموران کلانتری 190 بررسی موضوع را بر عهده گرفتند ادامه داد: مال باخته که موفق شده بود مشخصات ظاهری متهمان را به خاطر بسپارد، تصویری از متهمان توسط ماموران ترسیم و با اخذ مشخصات ظاهری آنان،  تحقیقات پلیسی وارد مرحله دیگر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی در محدوده جغرافیای جرم، در نهایت مشخصات خودروی متهمان شناسایی و در ادامه هویت سرنشینان خودرو و به دنبال آن مخفیگاه متهمان شناسایی شد.

وی گفت: در این عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر و تعدادی اموال به سرقت رفته از قبیل: لپ تاپ، ایرپاد و اپل واچ سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 24 و 20 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان در پوشش حمل مسافر در شرق و شمال شرق تهران معترف شدند که تعدادی از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیق از متهمان برای کشف سایر جرائم احتمالی کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 897464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟