نامزدم را بی عفت کردند برای انتقام زنان را آزار شیطانی می کردم

به گزارش رکنا، اعضای باند زورگیری، شگرد خشنی برای سرقت داشتند. آنها چنانچه با مقاومت طعمه‌هایشان مواجه می‌شدند آنها را با چاقو زخمی می‌کردند. اگر طعمه آنها زن بود در اقدامی بی‌رحمانه، وی را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند تا اموالشان را به سرقت ببرند.

گفت‌وگو با سرکرده 26ساله این باند خشن را می‌خوانید.

از کی سرقت‌هایتان را شروع کرده‌اید؟

از اواخر پارسال.

سابقه داری؟

چند سابقه زورگیری با همین شگرد دارم.

درباره شگردت بگو

می‌دانم شگردمان خیلی خشن بود. من و اعضای باندم گاهی به پارک‌های مختلف در غرب، شمال و شمال غرب تهران می‌رفتیم و به محض شناسایی دختر یا پسرهایی که برای تفریح به پارک رفته بودند، به سمتشان حمله می‌کردیم، چاقو و قمه را روی گردنشان قرار داده و با تهدید اموال قیمتی آنها را به سرقت می‌بردیم. چنانچه طعمه‌هایمان مقاومت می‌کردند با چاقو زخمی‌شان می‌کردیم اما اگر تسلیم می‌شدند، آسیبی به آنها نمی‌رساندیم فقط با مشت یا دسته چاقو به سرشان می‌کوبیدیم!

چند نفر را مورد آزار و اذیت قرار دادید؟

ما با زنانی که مقاومت نمی‌کردند،  کاری نداشتیم اما برخی از آنها با ما درگیر می‌شدند  و ما هم ازروی عصبانیت آزار و اذیت‌شان می‌کردیم و اموالشان را می‌دزدیدیم.

چه چیزهایی را به سرقت می‌بردید؟

از ماشین، ‌طلا و گوشی موبایل گرفته تا کیف و کفش‌هایشان را. خب اغلب طعمه‌های ما بچه پولدار بودند و کفش‌های گران‌قیمت پایشان بود. ما هم کفش‌هایشان را برمی‌داشتیم تا خودمان بپوشیم. با این کار نمی‌توانستند  ما را تعقیب کنند.

خودروها را چطور سرقت می‌کردید؟

سوئیچ ماشینشان را می‌گرفتیم و از آنها آدرس جای پارک را که معمولا در همان حوالی بود می‌گرفتیم. بعد با ماشین‌شان دور می‌زدیم یا با آن به سفر می‌رفتیم و بعد ماشین را رها می‌کردیم.

چه شد که تبدیل به سارق شدی ؟

زندگی‌ام توسط یک زورگیر خشن از هم پاشید. یک دزد بی‌رحم به نامزدم حمله کرد و او را مورد تجاوز قرار داد. سپس تمام اموال قیمتی‌اش را به سرقت برد. از آن پس نامزدم به‌شدت دچار بیماری روحی و روانی شد و مرا ترک کرد. این اتفاق تأثیر بدی در روحیه‌ام گذاشت و مرا بی‌رحم کرد.

می‌دانستی یکی از شاکیان ناراحتی قلبی داشته و حالا در‌ آی‌سی‌یو بستری است؟

اشتباه کردیم. پسربچه‌ای که مشکل قلبی داشته حدودا 12ساله است. او فرزند یکی از مالباخته‌هاست که وقتی در پارک به سمت پدرش حمله کردیم‌ به‌شدت وحشت کرد و از حال رفت.

کدخبر: 897423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟