فیلمی که دست سارق آبادانی را رو کرد + جزییات و عکس
حجم ویدیو: 29.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان  رکنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان آبادان موضوع جهت شناسایی ودستگیری سارق یاسارقان احتمالی بصورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

که در این راستا مامورین دایره تخصصی تجسس کلانتری ۱۳ قدس آبادان برای انجام تحقیقات تکمیلی و میدانی عازم محل های وقوع سرقت شدند.

که در به بررسی صحنه سرقت مامورین متوجه شدند ساختمانها مجاور محل سرقت مجهز به سیستم دوربین مداربسته و دارای زاویه دید به محل سرقت است.

در بازبینی تصاویر دوربین مداربسته و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق شدند هویت سارق که از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار بود، شناسایی و پس از هماهنگی بامقام قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

متهم در بازجویی‌ها فنی  با توجه به دلایل و قراین موجود لب به اعتراف گشود و عنوان کرد به ‌دلیل مصرف مواد مخدر و اعتیاد و برای تأمین هزینه مصرف مواد و مایحتاج زندگی اقدام به سرقت میکرده و اموالهای مسروقه را پس از سرقت به فردی ناشناس  فروخته است.

سرهنگ کشوری گفت متهم پس از اعتراف صریح به چندفقره سرقت از منازل و تشکیل پرونده به دادسرای معرفی شد و به دستور مقام قضائی، متهم برای کشف سرقت‌های احتمالی در اختیار پلیس آگاهی آبادان قرار دارد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

علی رنجکش

کدخبر: 897413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟