ربودن پسر 12 ساله در مسیر مدرسه / پلیس زاهدان وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان در جزئیات این خبر بیان داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه پسربچه 12 ساله اش توسط افراد ناشناس در مسیر مدرسه ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه ای توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان دنبال شد.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 شهرستان زاهدان پس از اطلاع از این موضوع به همراه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی های اولیه دریافتند سرنشینان یک دستگاه پژو 405 نوجوانی 12 ساله را در هنگام تعطیلی مدرسه در یکی از خیابان های شهر ربوده از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده ماموران تحقیقات گسترده ای را برای آزاد سازی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را در یکی از محلات شهرستان شناسایی نمایند.

سردار جلیلیان گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم ربا بلافاصله محل را در محاصره خود در آورده و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند در کمتر از 24 ساعت پسر بچه ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده اش بازگردانند و عامل اصلی دستگیر و 3 نفر همدست وی نیز تحت تعقیب قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهم در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشود و به آدم ربایی با همدستی 3 نفر دیگر اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

کدخبر: 897144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟