دزد گوشی های زنان تهرانی در شرق تهران پسر 18 ساله بود / همدستش گریخت

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح این خبر بیان داشت: یکم خرداد ماه سال جاری عملیات کلانتری 145 ونک در حال گشت زنی در محدوده ده ونک تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت خانمی که در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: یکی از متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهم دستگیر، ولی همدست وی با استفاده از شلوغی ایجاد شده به صورت پیاده موفق به فرار می شود.

وی ادامه داد: متهم 18 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری همدست متواری اش معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان و دستگیری متهم متواری در دستور کار ماموران این کلانتری قرار دارد.

کدخبر: 896849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟