مرد شیاد با اخاذی از طعمه هایش باعث بدنامی پلیس تهران شده بود + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی گفت: خرداد ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محله نعمت آباد تهران توسط یک مرد جوان رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار ماموران عملیات کلانتری 155 پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهم و محل عبور و مرور وی را شناسایی کردند افزود: تصویری از متهم ترسیم و در اختیار گشت های انتظامی کلانتری قرار گفت.

 این مقام انتظامی به گشت زنی های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این مامور قلابی در زمانیکه قصد اخاذی از کسبه محل را داشت، دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم تجهیزات پلیسی و کارت شناسایی جعلی کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف و تا کنون سه نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

کدخبر: 896843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟