پرواز هلیکوپتر امداد برای نجات جان مرد نیشابوری + عکس

به گزارش رکنا، دکتر محمد شورورزی گفت: در ساعت ۱۰:۵۹ روز دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور و اعلام یک مورد قلبی توسط درمانگاه چکنه در بخش سرولایت سریعا آمبولانس پایگاه جاده ای عبدالله گیو به محل حادثه و بالگرد اورژانس هوایی به صورت همزمان به محل فرود بالگرد اورژانس هوایی نیشابور در آن منطقه اعزام شد.

 او افزود: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس ۱۱۵ نیشابور به محل حادثه و بالین بیمار و معاینه ایشان مشخص شد بیمار دارای مشکلات قلبی خطرناک و ناپایدار می باشد که سریعا انتقال تحت مراقبت بیمار به سمت پد بالگرد در دستور کار کارشناسان اورژانس قرار گرفت که پرستار محترم مرکز درمانی چکنه تا تحویل بیمار به بالگرد آنها را همراهی نمود.

 این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به شرایط بیمار و همچنین زمان طلایی درمان، سریعا بیمار به بالگرد اورژانس هوایی نیشابور منتقل گردید و این بیمار در سریعترین زمان ممکن و تحت درمان به پد اورژانس هوایی نیشابور اعزام شد. در نهایت بیمار با دریافت دارو و اقدامات درمانی به آمبولانس پایگاه یک شهری تحویل شد و کارشناسان اورژانس بیمار را تحت مراقبت و بصورت پایدار به بیمارستان ۲۲ بهمن منتقل نمودند.

 دکتر شورورزی در پایان گفت: مایه افتخار می باشد که کادر پرواز همچون کادر درمان دلسوزانه در جهت نجات جان بیماران تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند و صمیمانه از تمامی همکاران مرکز بهداشت چکنه، مرکز ارتباطات و عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور تشکر مینمایم.

کدخبر: 896835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟