مرگ تلخ و همزمان 3 مرد در سقوط به چاه دامداری  / در اردبیل رخ داد

به گزارش رکنا، سردار جواد تقوی روز سه‌شنبه افزود: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر سقوط 3 کارگر در چاه یک واحد دامداری در روستای گیلانده اردبیل ، ماموران انتظامی بلافاصله به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران انتظامی در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد سه کارگر دامداری هنگام کار به طور ناگهانی به داخل چاه سقوط کرده و جان باخته‌اند.

وی اظهار کرد: جسد کارگران با تلاش نیروهای امدادی و همکاری پلیس از چاه خارج و برای بررسی و اقدامات قانونی به پزشکی قانونی اردبیل انتقال یافت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل خواستار توجه بیش از پیش کارگران به نکات ایمنی شد و بیان کرد: کارگران قبل از انجام هر کاری، نکات ایمنی را به طور دقیق رعایت کنند تا هیچ گاه شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

سردار تقوی از کارفرمایان و پیمانکاران عمرانی و ساختمانی خواست ضمن رعایت مسائل ایمنی نسبت به تامین ایمنی محل فعالیت و کار کارگران برابر دستورالعمل های موجود اقدام کنند، تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.

روستای گیلانده با ۳۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۹۷۰ نفر در چهار کیلومتری اردبیل در کنار اتوبان اردبیل - آستارا و رودخانه بالیلخو واقع است.

کدخبر: 896779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟