بازداشت 19 نفر برای فراری دادن قاتل پسر 16 ساله / در کرمان فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "منصور رمضان نژاد" بیان کرد: در پی نزاع و درگیری بین چند جوان که به قتل یک پسر ۱۶ ساله با سلاح سرد منجر شد، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل درگیری مشخص شد نزاع بین ۲ جوان ۱۶ و ۱۸ ساله صورت گرفته که یکی از آنان به وسیله ضربه چاقو دیگری را مجروح کرده و فرد مضروب توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر با بیان اینکه فرد مضروب پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خودش را از دست می دهد، اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات ویژه پلیس در زمینه شناسایی و دستگیری قاتل آغاز و با دستگیری 7 فرد که در این نزاع حضور داشتند و همچنین دستگیری ۱۲ نفر دیگر که در فراری دادن متهم نقش داشتند عامل اصلی شناسایی و کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بردسیر با بیان اینکه در این درگیری ۲ جوان دیگر نیز مضروب شدند و حال عمومی آنان رضایت‌بخش است گفت: این پسر جوان در بازجویی های اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف شخصی عنوان کرده است که در این زمینه برای پیشگیری از اینگونه رخدادهای تلخ و جبران‌ناپذیر بر نظارت خانواده ها بر رفتار جوانان، نوجوانان و کنترل هیجانات دوران جوانی تاکید کرده ایم.

 

کدخبر: 895970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟