چرا خودرو اهالی محله والفجر ناپدید می شد؟

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رضا موسوی، سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: خرداد ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در محدوده خیابان والفجر تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، خودروی پژو چندی قبل از جنوب شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی پژو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشدارهای مأموران بی‌توجهی کردند که مأموران در نخستین گام با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌ها و سپس با ایجاد طرح مهار خودروی متهمان را متوقف و دو متهم را که قصد فرار به صورت پیاده داشتند در محل دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پژو آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پژو و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کردند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مأموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت بوده که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کدخبر: 895498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟