مرد کرمانشاهی به عزاداران اموات هم رحم نکرد !

سرهنگ علی کرمی در گفت وگو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت گوشی تلفن همراه در محوطه باغ فردوس کرمانشاه خصوصا هنگام خاکسپاری اموات، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی، کاراگاهان اقدامات فنی خود را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز و پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد سارق حین سرقت در محوطه غسالخانه باغ فردوس شدند.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه تصریح کرد: پس از دستگیری سارق، این فرد در بازجویی ها به ارتکاب چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه با همدستی شخصی دیگر اعتراف و عنوان کرد گوشی های مسروقه را به یک مالخر داده اند.

سرهنگ کرمی افزود: در ادامه با راهنمایی سارق، فرد مالخر هم دستگیر و در بازرسی های انجام گرفته از مخفیگاه هر دو، 14 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه به ارزش 3 میلیارد ریال کشف شد.

کشف 115 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح 2 روزه مقابله با مالخران و صنوف متخلف در استان نیز گفت: در این طرح 115 فقره انواع سرقت توسط کاراگاهان کشف شد. 

رئیس پلیس آگاهی استان یادآوری کرد: در این طرح 3 فقره سرقت مغازه، 12 فقره سرقت اماکن، 9 فقره سرقت خودرو و 3 فقره سرقت موتور سیکلت کشف شد.

سرهنگ کرمی همچنین با اشاره به کشف 12 فقره سرقت داخل خودرو و 4 فقره وسایل و قطعات خودرو، یادآوری کرد: در این طرح 72 فقره سایر سرقت ها نیز کشف شد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 895288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟