400 زن و مرد تهرانی به دنبال وام گرفتن حسابشان خالی شد + شگرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری های متعدد از شهروندان با شگرد دریافت وام در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک مرد میان سال با جعل عنوان مأمور نظامی بازنشسته جهت حل مشکلات بانکی آنها پول‌های زیادی دریافت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات علمی، هویت کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند وی سابقه کیفری دارد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در جنوب شدند و وی را در یک عملیات منسجم با دستور مقام قضائی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از ۴۰۰ نفر با جعل عنوان مأمور بازنشسته نظامی برای دریافت وام از بانک‌های مختلف اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 894975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟