4 کشته و زخمی درتصادف هولناک پژو با موتورسیکلت در قاین

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا عباسی صبح امروز در جمع خبرنگارن، اظهار داشت: ساعت 21:48 دقیقه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در یکی از میادین شهرقاین بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری پژو 405 با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده که بر اثر این سانحه رانندگی اعضای یک خانواده، پدر و مادر و 2 فرزندشان که سوار موتورسیکلت بودند مصدوم  شده و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، اما به دلیل شدت جراحات وارده  مادر و 2 فرزندش جان خود را از دست دادند. 

رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی  با بیان اینکه علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالای سواری پژو 405 تشخیص داده شده تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم. 

عباسی سرعت‌های بالا در رانندگی را یکی از عمده دلایل حال حاضر تصادفات درون شهری استان خراسان جنوبی اعلام و خاطرنشان کرد: تا زمانی که ضعف نبود سیستم‌های هوشمند کنترل تخلفات در شهرهای استان وجود داشته باشد، همچنان شاهد این گونه تصادفات دردناک خواهیم بود.

کدخبر: 894619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟