بازداشت زورگیران خشن در خیابان آریافر تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت:  26 اردیبهشت عوامل عملیات کلانتری 139 مرزداران در حال گشت زنی در محدوده خیابان آریافر تهران بودند که راکب و 2 ترک نشین یک موتورسیکلت هوندا که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کرد، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: یکی از موتورسواران در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی قصد زورگیری و سرقت تلفن همراه وی را داشت که با مشاهده ماموران در نزدیکی خود سوار بر  موتورسیکلت شده و به سرعت از از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و تعقیب و گریز چند دقیقه ای، موتورسیکلت متهمان متوقف و در یک عملیات منسجم و پلیسی هر سه موتورسوار دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراهی که در همان روز در مرزداران و ستارخان سرقت کرده بود به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 23 تا27 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی می فروختند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمین در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه 5 شاکی شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

کدخبر: 893433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟