بازداشت 4 تن از اعضای باند آدم ربایی در شرق کشور + جزییات شهادت یاسر عبدلی

به گزارش رکنا، بهنام جعفری‌زاده در خصوص حمله به یک باند آدم ربایی در شرق کشور اظهار کرد که ۴ نفر از عوامل اصلی این باند، بازداشت شده‌اند.

وی در تشریح این خبر افزود: عوامل این باند، چندین مورد آدم‌ربایی و تیراندازی طی سال‌های اخیر را در پرونده سیاه خود دارند؛ به‌طور مثال در سال‌های گذشته این باند با آدم‌ربایی اقدام به دریافت مبالغ میلیاردی از خانواده‌ها می‌کردند و در یک فقره آدم‌ربایی بیش از 194 سکه تمام بهار آزادی از خانواده‌ها گرفته بودند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه هیچ فردی منتسب به کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی مورد ربایش قرار نگرفته است، گفت: اعضای این باند در آخرین اقدام خود مبادرت به ربایش دو نفر از شهروندان بمی کرده و در ازای رهایی تقاضای آزادی سایر اعضای باند از زندان را داشتند.

جعفری‌زاده عنوان کرد: مخفیگاه متهمان در یکی از مناطق خاش شناسایی و پس از صدور نیابت قضایی، در عملیات مشترک دستگاه‌های امنیتی، انتطامی و اطلاعاتی، افراد ربوده شده آزاد و دستور دستگیری دو نفر از افراد متواری و سایر متهمان مرتبط با این باند صادر شده است.

وی تصریح کرد: در این عملیات شهید یاسر عبدلی از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می‌رسد اما در ادامه این عملیات خوشبختانه افراد ربوده شده در سلامت کامل آزاد و گروگان‌گیران با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب متواری می‌شوند و همچنان تحت تعقیب قرار دارند.

 دادستان بم تاکید کرد: دادستانی با قاطعیت با عوامل ناامنی برخورد می‌کند و اشد مجازات درانتظار عوامل این باند خواهد بود.

کدخبر: 893392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟