گنج های باند فروش عتیقه در کرج بی ارزش بود / 170 میلیارد به جیب زدند

به گزارش رکنا، سردار حمید هداوند در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با عتیقه جات قلابی نامبرده را اغفال و از وی کلاهبرداری کرده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ‌هایی از کلاهبرداران در یک عملیات غافلگیرانه موفق به شناسایی و دستگیری 4 متهم در این رابطه شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شدند ولی در تحقیقات تکمیلی در مواجهه با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشوده و اعلام کردند که از طریق فروش عتیقه جات تقلبی تاکنون حدود 170 میلیارد ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه اظهار داشت: پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی مالباختگان، متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شدند.

سردار هداوند در پایان گفت:شهروندان هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و مواظب شیادان و کلاهبرداران باشند و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کدخبر: 892969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟