شلیک پلیس پایان فرار هالیوودی سارق مسلح در خیابان فلاح زادگان

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالرضا محمدی" سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 129 جامی در محدوده خیابان "فلاح زادگان" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی 207 مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی 207 چندی قبل به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی 207 پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ ضمن بی توجهی به هشدار های ماموران به چندین خودروی عبوری آسیب وارد کرده و متوقف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از تصادف ضمن رها کردن خودرو تلاش برای خارج کردن شیئی از کیف خود میکرد که با درایت ماموران سریعا دستگیر و مشخص شد که یک قبضه سلاح کلت کمری با 5 عدد فشنگ جنگی داخل کیف متهم بوده است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی 207 آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی خود و سرقت 207 و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 892693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟