همه ترفندهای عجیب قاچاقچی‌ها برای انتقال مواد مخدر به ایران لو رفت! + فیلم
حجم ویدیو: 4.28M | مدت زمان ویدیو: 00:05:04

به گزارش رکنا ، متاسفانه همسایگی دو کشور پاکستان و افغانستان با کشور ما باعث شده است تا ورود مواد مخدر به کشور از طریق این دو کشور انجام گیرد.

 این ورود به دو شیوه انجام می شود، از راه خشکی و دریا که از راه خشکی از طریق استان سیستان و بلوچستان به روش های مختلفی این کار را انجام می دهند که یک بخشی توسط خودرو های تندرو هست و مجهز هستند به دستگاه های دودزا و میخ پاش و یک بخشی هم از طریق کول کردن و از طریق برعکس کردن کف کفش و یا از طریق حیوانات بارکش انجام می دهند.

 بخشی نیز از طریق منجنیق انجام می گیرد و از طریق مرزها وارد کشور می شود اما عمده اینها از طریق ترانزیت در داخل کشور وارد کشورهای اروپایی می شود به طور مثال در برخی موارد مواد مخدر را در داخل بونکر های سیمان وارد می کنند و آنها را از طریق مرزها به سمت کشورهای اروپایی حمل می کنند

 وقتی مواد مخدر در داخل بونکرهای سیمانی باشد به هیچ عنوان قابل کشف و حتی شک کردن نیست در برخی موارد در داخل تانکر های گاز که پلمب می شود حمل می شود.

 راه دیگر از طریق قایق های تندرو با موتورهای تقویت شده و از طریق عبور از آبهای بین المللی است که با سرعت های بالا حرکت می کنند و در عمق حتی در برخی از موارد  وارد آبهای کشورهای عربی می شوند و عمدتا مسلح هستند که در صورت درگیری بدون شک تیراندازی می کنند.

کدخبر: 892254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟