بازداشت سارق حرفه ای کامپیوترهای خودروها در مجیدیه تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد گودرزی" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: بامداد روز هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری ماموران کلانتری 190 مجیدیه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده "خیابان کاووسی" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک نفر حدودا 20 ساله که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بود مشکوک می شوند . 

وی افزود: در همین حین متهم به سمت خودروی سواری پارک شده رفته و اقدام به باز کردن خودرو و سرقت کامپیوتر خودرو می کند که ماموران سریعا وارد عمل شده و اقدام به دستگیری متهم می کنند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم به محض رویت ماموران اقدام به فرار به صورت پیاده میکند که ماموران با ایجاد طرح مهار موفق به دستگیری متهم می شوند. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان های خلوت تهران و 10 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: متهم 21 ساله دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کدخبر: 891948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟