چند جوان دامغانی در پارک ملت با قمه و چاقو به جان هم افتادند / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدرضا علوی، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان صبح امروز در تشریح جزئیات شناسایی و دستگیری عوامل درگیری و چاقوکشی در پارک ملت این شهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته‌جمعی منجر به چاقوکشی در پارک ملت دامغان و دلالت یک نفر از مصدومان درگیری به بیمارستان به علت چاقوخوردگی، با توجه به حساسیت مورد اعلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

علوی ادامه داد: با بررسی‌ها و تحقیقات تخصصی و استفاده از منابع و مخبران و به کارگیری روش‌های هوشمندانه پلیسی هویت 4  نفر از عوامل اصلی درگیری که از اتباع خارجی بودند، شناسایی شد و این افراد در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به بزه خود اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی سلاح سرد به همراه مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد و مجرمان برای سیر مراحل قانونی گروه به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل درگیری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس دامغان اجازه عرض‌اندام و جولان به اراذل و اوباش را نمی‌دهد و این افراد بدانند در صورت تکرار شرارت خود با پاسخ پشیمان‌کننده پلیس مواجه می‌شوند.

کدخبر: 891919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟