مرگ مرموز نوعروس در جنوب تهران

 به گزارش رکنا، ساعت ۹ شب دوشنبه 18 اردیبهشت ماه مأموران کلانتری بازار در جریان مرگ ناگهانی زن ۳۴ ساله‌ای در خانه‌اش واقع در خیابان پانزده خرداد قرار گرفتند.

بدین ترتیب رسیدگی به موضوع در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. نوعروس با لباسی آراسته کف آشپزخانه افتاده است. لیوان شیربادامی که برای خودش درست کرده است، روی میز جا مانده و اجل فرصت نوشیدن آن را به او نداده است. روی بدنش جای زخم و ضرب و جرح نیست. اثری از آثار خفگی هم وجود ندارد. بازپرس با چند سؤال و جواب ساده متوجه می‌شود که مریم به‌تازگی با شوهرش که فوق لیسانس حسابداری دارد ازدواج کرده بود. خانواده او اهل و ساکن سنندج هستند و در تهران آشنایان زیادی ندارد.

جسد مریم با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شده است. صبح روز گذشته تحقیقات از خانواده مریم و همچنین از شوهر او برای روشن شدن علت فوت مریم در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران آغاز شد. شوهر مریم به بازپرس پرونده گفت: «صبح روز قبل برای دیدار با عمه‌ام به کرج رفتم. به مریم هم گفتم با من بیاید اما او گفت که این بار به کرج نمی‌آید و بار بعد با عمه من ملاقات می‌کند. من هم قبول کردم و تنهایی رفتم. ساعت حدود ۹ شب بود که به خانه رسیدم. خیلی تعجب کردم از اینکه چراغ‌های خانه‌مان خاموش بود در را که باز کردم دیدم که همسرم وسط آشپزخانه افتاده است.»

تحقیقات برای روشن شدن علت مرگ مریم در دستور کار جنایی قرار دارد.

 

کدخبر: 891616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟