حمله زورگیر خشن به خانواده ها در پارک های سعادت آباد / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت : ظهر روز 18اردیبهشت ماه سال جاری عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده خیابان پاک نژاد تهران بودند که به چند نفر که به صورت پیاده ، افراد گذری از پارک سیمای ایران را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانواده ای حمله ور و با تهدید سلاح سرد و اسپری اشک آور از آنها اقدام به زورگیری کردند که ماموران سریعا وارد عمل شده و متهمان به محض رویت پلیس اقدام به فرار به صورت پیاده کردند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، متهم اصلی در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از وی 1 قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم 40 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 12 فقره سرقت مشابه با همکاری همدستانش معترف و اظهار داشت پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به مرد جوانی می فروخته است.

به گفته این مقام قضائی کلیه مال باختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند و شناسایی و دستگیری همدستان متواری متهم در دستور کار کلانتری 134 شهرک قدس قرار گرفت.

کدخبر: 891412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟