راننده جوان در کرمان فرشته نجات شد / همه برای حشمت الله قنبرمالکی گریستند + عکس

به گزارش رکنا، مجتبی محمودی ۱۸ اردیبهشت ماه در این رابطه اظهار کرد: طی روزهای گذشته، حادثه تصادف یک دستگاه خودروی کرایه بین شهری سبب شد تا راننده بنام (حشمت الله قنبرمالکی) دچار مرگ مغزی شده بود که با ایثار و رضایت خانواده اعضای این راننده فقید به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی عنوان کرد: یکی از کلیه های این ایثارگر در بیمارستان ابو علی سینای شیراز و کلیه دیگر در بیمارستان شهید صدوقی یزد به بیماران نیازمند پیوند زده شد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه گذشت و ایثار از بزرگتربن خصایص مردم نجیب و مهربان جنوب کرمان است، افزود: در سال گذشته هم به علت مرگ مغزی یک راننده بین شهری دیگر به نام حمید ظاهرآرا  خانواده این راننده فقید با موافقت خود و اهداء عضو، جان بیماران منتظر پیوند را نجات دادند.  

 محمودی با قدردانی از حرکت شایسته این خانواه ها در این شرایط افزود: مجموعه فعالان حوزه حمل و نقل همانگونه که در چرخش چرخهای مهم این کشور تاثیر گذار هستند در نجات جان دیگران هم یقینا از قشرهایی هستند که پیش قدم اقدامات خیرخواهانه هستند که بایستی قدردان این صنف تاثیر گذار در کشور بود.

کدخبر: 891201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟