راننده نیسان با محموله سوخت قاچاق زنده زنده سوخت / حادثه فجیع در هرمزگان
به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی نیکبخت صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: بامداد شنبه گزارش یک فقره تصادف در محور "میناب ـ سیریک" حوالی روستای کرپان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس راه و عوامل انتظامی در محل مشخص شد یک دستگاه وانت سایپا حامل سوخت قاچاق دچار واژگونی، که منجر به حریق خودرو شده است. 

رئیس پلیس راه استان هرمزگان اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد راننده خودروی نیسان وانت حامل سوخت، کنترل خودرو را به علت سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل حجم زیاد سوخت قاچاق در قسمت بار از دست داده و منحرف می‌شود و با توجه به حجم بالای سوخت و برخورد وانت نیسان دچار حریق می‌شود.

‌نیکبخت با بیان اینکه هیچگونه تعقیب و گریزی توسط مأموران صورت نگرفته است، گفت: علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده خودرو تشخیص داده شده است.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه متأسفانه براثر این آتش سوزی راننده نیسان در داخل خودرو فوت کرد که با همکاری عوامل آتش نشانی اطفاء حریق انجام و جسد متوفی به سردخانه انتقال شد، اظهار کرد: رانندگان این خودرو‌ها برای فرار از قانون با سرعت بالا مسیر‌ها را برای مقصدی که بجز تباهی دنبال ندارد طی می‌کنند که منجر به بروز حادثه‌های تلخ و ناگواری می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: خودرو‌های شوتی عمدتا با سرعت بسیار بالا تردد می‌کنند و بسیاری از آن‌ها از مسیر‌های فرعی برای دورزدن پلیس در جاده‌ها استفاده کرده و لذا زمانی که در سطح جاده‌های اصلی قرار می‌گیرند، بدلیل شرایط روحی و اضطراب حاکم بر جسم و روح آنان، عملا تعادل خودرو را از دست می‌دهند و فاجعه در نزدیکی هر خودروی شوتی است.

 
کدخبر: 890793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟