فیلم منتشر نشده از عامل قتل عام خانوادگی فجیع در خیابان نبرد تهران + گفتگو با همسر
حجم ویدیو: 54.33M | مدت زمان ویدیو: 00:02:11

به گزارش خبرنگار رکنا، بامداد 24 مهر ماه سال 1397بود که تماس با کلانتری 132 نبرد خبر از یک جنایت هولناک خانوادگی به خاطر اختلاف یک مرد با همسر سابق را می داد. پلیس به سرعت خود را به محل این قتل عام خانوادگی می رساند که با جنازه 2 دختر 17 و 19 ساله قاتل به نام های ساناز و سولماز و همچنین پیرمرد 79 و پیرزن 70 ساله ای که پدر و مادر زن سابق قاتل هستند،  مواجه می شوند.

قتل عام خانوادگی در شرق تهران

اما خبری از قاتل نیست چراکه پیش از آنکه پلیس به محل جنایت برسد، او نیز به دلیل خود زنی ، با وضعیت نامناسب توسط برادرش به بیمارستان منتقل شده است.

بعد از اینکه اقدامات لازم برای نجات جان سیروس 47 ساله انجام می شود به اداره 10 آگاهی جنایی منتقل می شود که در همان ابتدا به قتل فجیع 4 نفر اعتراف می کند.

قتل عام خانوادگی  نبرد سولماز و ساناز

همچنین سیروس انگیزه اش از انجام چنین جنایت هولناکی را به اختلافات خود و همسر سابقش ربط می دهد که 5 سال قبل از یکدیگر طلاق گرفته اند اما به خاطر فرزندانشان با یکدیگر زندگی می کردند .

سیروس با نقشه ای از پیش تعیین شده وقتی همسر سابقش در خانه حضور نداشته، شیرموز مسموم به افراد داده تا وقتی در خواب سنگین به سر می بردند، آنها را به قتل برساند. 

این بوکسور 47 ساله در اعترافات خود می گوید: سراغ دختر بزرگم سولماز رفتم تا او را خفه کنم و حتی با مشت نیز به سر او کوبیدم. اما، چون زجر زیادی کشید تصمیم گرفتم تا بقیه افراد خانواده را با چاقوی آشپزخانه به قتل برسانم و برای اطمینان سولماز را هم با چاقو کشتم.

قتل عام خانوادگی  نبرد سولماز و ساناز

سیروس گفت: بعد از قتل پدرزن و مادرزنم باز به اتاق دخترانم برگشتم و تا صبح بالای سر بچه ها اشک می‌ریختم که در نهایت تصمیم به خودکشی گرفتم که برادرم سر رسید و مرا با رساندن به بیمارستان از مرگ نجات داد. 

 سیروس 47 ساله که بوکسور نیز بوده است به پزشکی قانونی برای تشخیص وضعیت روانش معرفی می شود که طبق نظر کارشناسان، او   به اختلال روانی خاصی مبتلا نبوده و دلیلی مبنی بر فقدان قوه تمیز یا اراده در وی به دست نیامده است.

با تایید سلامت روانی سیروس پرونده وی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده فرستاده شد. همسر سابق متهم به خاطر قتل 2 دختر و مادرش دیه درخواست کرده و  اما برای قتل پدرش درخواست قصاص را مطرح کرد. همچنین دیگر اعضای خانواده زن نیز در جایگاه ویژه ایستاده و برای قتل مادرشان دیه و برای قتل پدرشان حکم قصاص درخواست کردند.

بنا بر این گزارش، سیروس پس از تایید حکم اعدام در دیوانعالی کشور سحرگاه امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه، در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

کدخبر: 889873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟