کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در تهران / بازداشت معتادان متجاهر ادامه دارد + فیلم
حجم ویدیو: 81.03M | مدت زمان ویدیو: 00:02:59

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه بازدید از طرح جمع آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: وظیفه پلیس مبارزه با توزیع موادمخدر است، اگرچه بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر را در ۱۵ روز گذشته کشف کردیم اما آن چیزی که مردم انتظار دارند پاکسازی شهر و ندیدن معتاد در محلات است.

وی افزود: از ۲۴ بهمن ماه این طرح (جمع آوری معتادان متجاهر) آغاز شده است و تا کنون هیچ روزی این طرح متوقف نشده است. امروز می‌توانیم بگوییم دیگر معتاد متجاهر در کنار حاشیه خیابان ها نداریم و مردم این افراد را نمی‌بینند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: نزدیک به ۲۸۴ نفر طی ۱۵ روز گذشته جمع آوری شدند و بعد از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده می‌شوند.

محمدیان گفت: تعدادی از افراد هستند که مردم آنها را به چشم معتاد نگاه می‌کنند اما اینها کارتن‌خواب، دارای بیماری‌های خاص و ... هستند که باید در مراکز مربوط به خودشان پذیرش شوند.

وی در پایان بیان کرد: شهرداری تهران مراکز بیشتری ایجاد کرده است و تلاش خوبی در زمینه ساماندهی و پذیرش معتادان متجاهر داشته است اما بهزیستی هنوز پای کار نیامده است و حتی افراد دو جنسه نیز که در سطح شهر دیده می شود که جمع آوری آنها نیز با بهزیستی است.

معتادان جنوب تهران

معتادان جنوب تهران

معتادان جنوب تهران

معتادان جنوب تهران

معتادان جنوب تهران

کدخبر: 889773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟