هشدار / از خیابان شریعتی عبور نکنید / احتمال ریزش داربست در نزدیکی پل صدر + عکس

به گزارش رکنا، با توجه به احتمال ریزش داربست‌های ساختمان در حال احداث واقع در خیابان شریعتی پایین تر از پل صدر، نبش خیابان خاقانی، محدودیت تردد وسائل نقلیه از خروجی های بزرگراه صدر به خیابان شریعتی شمال و جنوب همچنین شمال به جنوب خیابان شریعتی از زیر پل صدر و در ادامه جنوب به شمال خیابان شریعتی از کلاهدوز اعمال شده است.

لذا از رانندگان عزیز درخواست می گردد ضمن همکاری با ماموران پلیس راهور از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.

سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران دراین‌باره گفت:‌از حوالی ساعت ۱۶ امروز به دلیل احتمال ریزش و سقوط داربست‌های یک ساختمان درحال ساخت در محدوده تقاطع خیابان دکتر علی شریعتی و  خاقانی محدودیت تردد به منظور حفظ ایمنی در مقاطی از خیابان شریعتی اجرا شد.

وی ادامه داد:‌ بر این اساس تردد وسائل نقلیه از خروجی‌های بزرگراه شهید صدر به سمت شمال و جنوب خیابان شریعتی ممنوع است. همچنین اجازه تردد به خودروها در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی از زیر پل صدر  و جنوب به شمال این خیابان از تقاطع کلاهدوز اعمال شده است.  

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که عملیات مهار و ایمن‌سازی این داربست‌ها تا ساعاتی دیگر ادامه داشته باشد، گفت: با توجه به تداخل این موضوع با ترافیک عصرگاهی، لازم است که شهروندان از تردد غیرضروری در این محدوده خودداری کرده و با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

کدخبر: 889241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟