مرد زندانی در مرخصی از زندان 30 میلیارد به جیب زد / در کرج فاش شد

به گزارش رکنا، سردار حمید هداوند ظهر امروز دوشنبه اظهار کرد: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده سرقت تجهیزات یک کارگاه صنعتی در حوزه کلانتری 43 کیانمهر کرج به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه و میدانی کارآگاهان حکایت از این داشت که سارقی یکی از مشتریان اسبق مالباخته بوده که با اطلاع از عدم حضور نامبرده در شهر کرج ، اقدام به سرقت تجهیزات 30 میلیارد ریالی کارگاه وی در نیمه های شب کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که سارق در ماه های گذشته توسط پلیس دستگیر شده و در زندان می باشد و سرقت را نیز در زمان مرخصی زندان انجام داده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی سارق از زندان به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام سرقت از کارگاه صنعتی مالباخته اعتراف کرد.

سرهنگ هداوند همچنین از دستگیری مالخر اموال مسروقه این پرونده در غرب استان تهران خبر داد و گفت: پس از کشف تجهیزات صنعتی مالباخته از مخفیگاه مالخر، با هماهنگی مقام قضائی اموال مالباخته به او مسترد شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد: وجود دوربین مداربسته و دزدگیر برای اماکنی که اقلام با ارزش در آنجا نگهداری می شود امری ضروری است.

کدخبر: 889149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟