نقشه عجیب شروران سابقه دار برای خانه های جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محمدرضا موسوی گفت: اردیبهشت ماه امسال با وقوع سرقت از منازل در محدوده غیاثی تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری ۱۱۴ این محله قرار گرفت و با توجه اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارقان در پوشش تعمیرات ساختمان وارد منزل و اقدام به سرقت اموال می‌کنند.

وی افزود: با تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهمان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد یک نفر از آن‌ها از افراد سابقه‌دار و حدوداً ۴ ماه قبل از زندان آزاد شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در ششم اردیبهشت ماه سال جاری مخفیگاه متهمان را در محدوده خیابان غیاثی شناسایی کردند.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و ۵ نفر متهم را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه، مقادیر اموال مسروقه شامل؛ وسایل برقی خانگی اعم از جاروبرقی، ترازو و ... به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و همچنین ۵ گرم هروئین از مخفیگاه موردنظر که یک انبار متروکه بود، کشف شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیگیری تهران بزرگ اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و منازل اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی، عنوان کرد و تاکنون ۲ مال باخته به کلانتری مراجعه و اموال خودرا شناسایی کردند، متهمان نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کدخبر: 888180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟