ماجرای فیلم کتک زدن شهردار کردکوی چه بود؟  / 2 کارمند شهرداری بازداشت شدند + جزییات

به گزارش رکنا، موسی خانی در گرگان ، در خصوص جزئیات خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره ضرب و شتم شهردار کردکوی اظهار کرد: بررسی‌هایی که انجام دادیم ضرب و شتمی رخ نداده و یک مشاجره در اتاق شهردار رخ داد.

وی ادامه داد: این بحث توسط دو نفر از کارمندان آتش‌نشانی شهرداری کردکوی در اتاق ایشان انجام شد که اقدام غیراخلاقی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تائید خبر بازداشت این دو کارمند بیان کرد: این دو نفر به دلیل توهین به شهردار با دستور قضایی بازداشت شدند.

خانی گفت: شهرداری و شورا و یا شخص شهردار کردکوی شکایتی از این دو نفر مطرح نکرده اما با توجه به اینکه این توهین به شهردار شهر انجام شد دادستان تشخیص داد که این دو نفر بازداشت شوند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شهردار کردکوی دستور خروج تخت‌های استراحت آتش‌نشانان از استراحت‌گاه را صادر کرده و این موضوع باعث ایجاد دلخوری شده است، گفت: تشخیص شهردار این بوده از چهار تخت موجود در ایستگاه دو تخت از محل استراحت خارج شود و ما هم دخالتی در امور اجرایی شهرداری نداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی تاکید کرد: این مسائل داخلی در شهرداری است و جایز هم نبود به خارج از شهرداری کشیده شود اما در هر صورت تلاش ما بر این است موضوع ختم به خیر شود.

جرجانی بیان کرد: به هر حال اقدام این دو کارمند غیراخلاقی بود و انتظار داشتیم این دو کارمند موضوع را از طریق دیگری پیگیری کنند.

گفتنی است، روز گذشته خبر ضرب و شتم شهردار کردکوی توسط دو نفر از کارمندان این شهرداری در فضای مجازی منتشر شد.

شهردار کردکوی روز گذشته این خبر را تکذیب کرد اما به گفته رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی، این دو کارمند که گفته می‌شود شهردار کردکوی را مورد ضرب و شتم قرار دادند با دستور قضایی بازداشت شدند.

کدخبر: 888025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟