شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه / قتل پدر و پسر در اسلامشهر + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این جنایت از شامگاه 8 فروردین بدنبال گزارش درگیری خونین بین دو همسایه دریکی از محله های اسلامشهر به پلیس گزارش شد. 

  بدنبال وقوع این حادثه که با تیراندازی همراه بوده است خیلی زود گشت پلیس  در محل حادثه حضور یافتند و با پیکر خون ین، پدر و پسری حدودا 60 و 34 ساله روبرو شدند که در اثر شلیک گلوله   غرق در خون بودند.

 بلافاصله این دو مجروح  به بیمارستان، منتقل شدند علی رغم تلاش تیم پزشکی متاسفانه پدرو پسر در همان ساعات نخستین در کام مرگ فرو رفتند و با مرگ آنها بود که بازپرس کشیک قتل در بیمارستان حضور یافت و دستور داد اجساد به پزشکی قانونی منتقل شوند.

عامل جنایت که مرد ۶۲ ساله و همسایه مقتولان بود و پس از تیراندازی  از صحنه جنایت گریخته خیلی زود تحت تعقیب کارآگاهان جنایی فرار گرفت .

در حالیکه قاتل فراری تحت تعقیب قرار داشت طولی نکشید که وی با پای خودش به اداره پلیس تهران  رفت و به 2 جنایت خونین خود اعتراف کرد.

 این مرد بعد از اعتراف به قتل هایی که مرتکب شده بود درباره انگیزه جنایتش گفت: ازمدت ها قبل با همسایه مشکل داشتیم و این اختلاف ها هر روز بیشتر می شد تا اینکه من برای پایان این اختلاف ها به شهرستان رفتم و با خریدن یک هفت تیر به ارزش 10 میلیون تومان به سراغ آنها رفتم و با شلیک گلوله پدرو پسر را به گلوله بستم و بعد ازاینکه آنها را زخمی کردم فرار کردم مدتی بعد که فهمیدم آنها کشته شده اند خودم را به پلیس معرفی کردم‌.

نگاه کارشناس 

بحران حل مسئله 

فتانه ورمزیار کارشناس ارشد روانشناسی 

وقتی افراد نمی‌توانند مسائل خود را به روش منطقی حل کنند این حل نکردن های مکرر کینه هایی را پدید می آورند که در نهایت افکار انتقامجویانه را در ذهن نمایان می سازند. چیزی به نام بحران حل مسئله در هر گروهی چه در خانواده و چه در جامعه چالش های جدی را ایجاد می کند. در این پرونده عامل جنایت اگر چه سن وسالی از او گذشته و از لحاظ علمی کمتر باید درگیر رفتارهای پرخاشگرانه و هیجان آمیز باشد اما به دنبال همان عدم رفع مسئله به روش درست ودر قرار گرفتن یک بحران سعی می‌کند با خریدن یک اسلحه پاسخ کینه هایش را بدهد... کینه مانع تفکر عقلانی می‌شود پس سعی کنید در مواجهه با مشکلات واختلافات با افراد سعی در کینه توزی نکنید حل مساله می‌تواند شرایط را ایده آل کند دربسیاری ازپرونده های جنایتی همین کینه ها فرماندهی جنایت را برعهده گرفتند و شما را در باتلاق غیر قابل جبران فرو می برد .

حس تنفر احساس و عواطف شمارا زدوده و اسیر کینه می‌کند برای حل این مسائل میتوانید از مشاورین و یا از هم صحبتی با افراد باتجربه و دلسوز بهره ببرید .نگذارید قلبتان با کینه توزی ذهن وباورتان را به سمت دشمنی و انتقام جویی سوق دهد که نتیجه آن چیزی جز پشیمانی نیست.

کدخبر: 887598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟