شگردی خاص برای میلیاردر شدند / خانه 190 میلیاردی پوشالی بود

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: 18 اسفند ماه سال گذشته 2 مرد میانسال به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کردند  قصد خرید یک دستگاه آپارتمان در محدوده شمال تهران را داشتند که با فردی که می دانستند در کار ساخت و ساز بنا می باشند گفت و گو کرده اند. به پیشنهاد این مرد یک دستگاه آپارتمان به ارزش 190 میلیارد ریال را در محدوده بنی هاشم تهران که مالک آن یک زن بود را با یک دستگاه  آپارتمان به ارزش 150 میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر معامله و مقرر شد که مبلغ 40 میلیارد ریال وجه نقد اختلاف قیمت را به حسابی که این فرد معرفی می کند واریز کنیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکیان پرونده مدعی بودند با واریزی وجه و حضور در دفتر خانه مشخص شد که سند مالکیت این خانم که به همراه مردی به دفتر خانه مراجعه کرده بود جعلی است که هر دو متهم در فرصت مناسبی از دفتر خانه متواری شده اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین و روش‌های علمی هویت یکی از متهمان  را شناسایی کردند و متوجه شدند این فرد در دفتر خانه رفت و آمد دارد.

این مقام انتظامی به دستگیری این فرد پس از هماهنگی های قضائی اشاره و تصریح کرد: کارآگاهان در ‌گام بعدی با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه  جاعل حرفه‌ای را در شمال تهران شناسایی و وی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

وی با بیان اینکه متهمان به همکاری با سازنده و دیگر اعضای این باند معترف شدند گفت: دستگیری سرکرده باند و زن و مرد متواری در دستور کار قرار دارد و هر 2 متهم دستگیر شده برای کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

کدخبر: 887172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟