بازداشت عامل قطعی برق در شهرری / 30 پست برقی را سرقت کرده بود

به گزارش رکنا، سرهنگ حسینعلی ابن علی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و پست های مخابراتی در محدوده قیامدشت شهرستان ری در هفته های اخیر پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 174 قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز در فرصتی مناسب اقدام به قطع کابل ها و پست های مخابراتی کرده و آنان را به سرقت برده است.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری قیامدشت با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین های مدار بسته محل های جرم ، در نهایت در سوم اردیبهشت ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: بررسی های ماموران نشان از این داشت سارق سابقه دار که با پابند الکترونیکی در مرخصی از زندان به سر می برد پس از رهایی از زندان دست به سرقت کابل و پست های مخابرات زده است.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان های همجوار  مراجعه و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و با بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی کابل و پست های مخابراتی بنا به برآورد کارشناسان به ارزش 6 میلیارد ریال کشف و به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ ابن علی تصریح کرد: متهم حدودا 30 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به 30 فقره سرقت سیم و کال برق در محدوده قیامدشت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی متهم و پرونده تحویل داد سرای شهرری شد.

کدخبر: 887170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟