راز جسد گلوله خورده مرد جوان مقابل بیمارستان در شهریار چه بود؟ / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ فضل‌ا... سواری‌پور، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح این پرونده گفت: چند روز قبل رها کردن مردی که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود در مقابل یکی از بیمارستان‌های شهریار به کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی آگاهی غرب استان تهران گزارش شد.

تیمی از ماموران راهی محل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند. با بررسی دوربین‌های بیمارستان مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه تیبا که پلاک نداشت، جسد را مقابل بیمارستان رها کرده و گریخته‌اند. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشکان اعلام کردند این مرد دچار خونریزی طولانی‌مدت شده و به همین دلیل فوت شده است.

وی افزود: با کشف این سرنخ مطمئن شدیم که این مرد در فاصله دورتری مصدوم و به آنجا منتقل شده است. به همین دلیل از پلیس، همدان، قزوین، تهران و ساوه استعلام گرفتیم. از سوی دیگر با انگشت‌نگاری از جسد مشخص شد، این مرد از دزدان حرفه‌ای و سابقه‌دار خانه و اهل است.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با اشاره به تشکیل کمیسیون تخصصی برای کشف این پرونده بیان کرد: با استعلام از پلیس دیگر استان‌ها مشخص شد، مرد فوت شده عضو یک باند سرقت مسلحانه بود که روز کشف جسد برای سرقت وارد خانه‌ای در ساوه شدند. دزدگیر خانه به مرکز پلیس متصل بود و ماموران متوجه شده و راهی محل شدند. دزدان مسلح برای فرار به سمت ماموران تیراندازی کردند که ماموران هم به مقابله با آنها پرداختند. 4 سارق مجروح شده و به سمت غرب استان تهران فرار کردند که یکی از آنها فوت شد و همدستانش او را مقابل بیمارستان رها کردند.

سواری‌پور در پایان گفت: با توجه به این‌که جرم و تیراندازی در ساوه رخ داده بود، پرونده تحویل پلیس این شهر شد. از شهروندان به‌خصوص طلافروشان درخواست داریم سیستم دزدگیر خود را به پلیس متصل کنند تا در صورت وقوع سرقت ماموران سریع مطلع شده و در محل حاضر شوند.

کدخبر: 886374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟