قتل همسر در جنوب تهران / متهم اعتراف کرد

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواخر سال ۱۴۰۱، مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و در اظهارات ضد و نقیضی به کارآگاهان گفت: چند روز قبل همسرم از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است؛ در این مدت نیز با تمامی آشنایان تماس گرفتم، اما کسی از او خبری ندارد.

خودسوزی مرد میانسال بعد از قتل همسر

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پس از اظهارات مرد جوان و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان راهی خانه مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که فقدانی آخرین بار به خانه خود مراجعه کرده و دیگر از آنجا خارج نشده که همین موضوع شک تیم جنایی را نسبت به همسر وی برانگیخت.

وی افزود: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در بررسی‌های تخصصی نیز متوجه شدند، مرد جوان با همسرش به دلیل مشکلات شدید خانوادگی با او اختلاف داشته و مشاجره‌های زیادی نیز در خانه داشته‌اند که حتی این موضوع باعث شده تا آن‌ها درخواست جدی طلاق را از یکدیگر داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه همسر فقدانی با ادعاهای کذب مبنی بر فرار مقتوله به خارج از کشور برای کار، قصد داشت کارآگاهان را گمراه کند، عنوان داشت: در ادامه تحقیقات سرانجام در روز دوشنبه بیست و هشتم فروردین‌ماه، متهم به قتل همسرش اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت، همسرم به شخص دیگری علاقه پیدا کرده بود و بخاطر این موضوع و دلایلی دیگر قرار شد تا از یکدیگر جدا شویم؛ در پروسه طلاق گرفتن بودیم تا اینکه در روز حادثه و در جریان نزاع و درگیری با همسرم، او را با ضربات میله به قتل رساندم و جسدش را در حمام با چاقو مثله کردم؛ پس از ارتکاب جنایت نیز، جسد را داخل نایلون قرار داده و با ماشین خود به بیابان‌های "پاکدشت" بردم تا بقایای آن را به آتش بکشم، اما نتوانستم این کار را انجام دهم؛ پس به تهران بازگشتم تا با اعلام خبر فقدان همسرم به پلیس، مسیر پرونده را تغییر دهم.

وی عنوان کرد: پس از اعترافات صریح متهم به قتل، کارآگاهان و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی به همراه متهم راهی بیایان‌های پاکدشت شدند و جسد مثله شده زن جوان را کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی (ویژه قتل) قرار گرفت و تحقیقات همچنان دارد.

 

کدخبر: 886248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟