پایان کار زورگیر خشن در شرق تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ امیرهوشنگ امیری، درباره دستگیری یک زورگیر جوان بیان داشت: عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه در حال گشت زنی در محدوده خیابان بخارایی تهران بودند که به یک موتورسیکلت هوندا تکرو که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه وی کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که لحظاتی قبل سرقت کرده بود به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۲۳ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشت پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته.

سرهنگ امیری در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه ۵ شاکی شناسایی و شناسایی مال خر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

کدخبر: 886178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟