گروگانگیری پسر 13 ساله در هیرمند /  آدم ربایان غافلگیر شدند

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ربودن فردی در شهرستان هیرمند بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران زبده پلیس مبارزه با جرایم جنایی با حضور در محل ربایش در بررسی های اولیه دریافتند، عاملان این ارتکاب خشن جوانی 13 ساله را ربوده و متواری می شوند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان هیرمند و شهرستان های همجوار با همکاری تمامی رده های عملیاتی پلیس به اجرا در آمد.

این مقام ارشد انتظامی  با بیان اینکه در کمتر از 2 ساعت از زمان گزارش گروگان گیری ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی و فنی، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند، افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ضمن رهایی گروگان یکی  از آدم ربایان را دستگیر وجهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گروگان صحیح و سالم  به آغوش خانواده بازگشت خاطر نشان کرد: علت و انگیزه این اقدام خشن اختلافات مالی قبلی آدم ربایان با شاکی بوده و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

کدخبر: 886088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟