مرد شیاد بدون پول خرید می کرد / شگردی که صدای فروشندگان را در آورد

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی عمران فر افزود: با توجه به ثبت شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه طلای خود را در برنامه دیوار فروخته، اما پولی دریافت نکرده، رسیدگی این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

عمران فر تصریح کرد: شاکی در برنامه دیوار آگهی با عنوان فروش طلا را ثبت کرده و شخصی ناشناس پس از تماس و پرداخت با همراه بانک و مراجعه حضوری طلا را دریافت کرده است.

وی افزود: پس از بررسی شاکی مشخص شد رسید ارائه شده با رسید ساز جعلی چاپ شده است که بعد از اقدامات فنی و پلیسی تیم کارشناسان پلیس فتا این کلاهبردار شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده روانه زندان شد.

رئیس پلیس فتای استان گفت: شهروندان طلا و جواهرات و کالاهای با ارزش خود را در مکان‌های مطمئن به فروش برسانند و فریب کلاهبرداران را نخورده و وقتی کالایی را در فضای مجازی به فروش می‌رسانند، تا پول به حساب آنها واریز نشده، به هیچکس اطمینان نکنند.

وی ابراز داشت: اگر پول به حساب شما شبا شده بود، حتماً کد رهگیری رسید بانکی را از بانک مربوطه استعلام کنید.

رئیس پلیس فتا استان کهگلویه و بویراحمد از شهروندان خواست هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های تلفن همراه موضوع را از به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

کدخبر: 885751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟