قتل پسر جوان در درگیری شبانه بولوار ۲۲ بهمن مشهد + جزییات

به گزارش رکنا، جامعه‌شناسان و روان‌شناسان عوامل مختلفی از جمله عصبانیت، فقر، بیکاری و... را پشت‌پرده نزاع‌ ها و جنایت‌ ها می‌دانند، موضوع قتل در مجتمع مسکونی جامعه مشهد نیز احتمالا یکی از همین دلایل را یدک می‌کشید، جایی که در یک نزاع خیابانی چند جوان به جان هم افتادند و تا یکی از آن‌ها نقش بر زمین نشد و در خون خود نغلتید، این عصیان شبانه را پایانی نبود.

شامگاه شنبه چند جوان در مجتمع مسکونی جامعه واقع در بولوار ۲۲ بهمن به دلایلی که هنوز مشخص نشده است، با یکدیگر درگیر و دست‌ به‌ یقه شدند. دعوای این افراد هر لحظه شدیدتر می‌شد تا جایی که موجب وحشت عمومی میان اهالی این مجتمع شده بود.

در میان این نزاع، الفاظی رکیک از دهان آن‌ها خارج می‌شد و تنوره نزاع را داغ و آن‌ها را عصبانی‌تر می‌کرد. این دعوا ادامه داشت تا اینکه یکی از طرفین نزاع برای قدرت‌نمایی دست‌به‌چاقو شد و تیغ براق چاقو برای لحظاتی چشم‌ها را خیره کرد.

انگار زمان متوقف شده بود و قرار نبود این صحنه‌های خشونت‌بار مقابل چشم همسایه‌های نگران تمام شود، ناگهان خروج فریادی دردآلود از حنجره مردی جوان، همچون زنگ ناقوسی بود که به همه چیز پایان داد.

سقوط به مرز زندگی

با افتادن فردی روی زمین که در خون خود دست و پا می‌زد، طرفین درگیری متواری شدند و از این لحظه به بعد شاهدان جرئت یافتند تا به صحنه درگیری نزدیک شوند. افراد با دیدن مردی جوان که روی زمین افتاده بود و خون زیادی از بدنش خارج می‌شد، بلافاصله در تماس با فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و پلیس ۱۱۰ موضوع را گزارش دادند.

دقایقی بعد با حضور امدادگران و پلیس در میان ازدحام شهروندان، جوانی که بر اثر اصابت چاقو زخمی شده بود به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت. پلیس نیز تحقیقات خود را به منظور شناسایی ضارب آغاز کرد.

مرگ در صبح یکشنبه

کادر درمانی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد تمام تلاش خود را برای نجات جان این جوان که حدودا سی‌و‌سه ساله بود انجام دادند. مصدوم نیز شب پرالتهابی را پشت سر گذاشت و پزشکان معتقد بودند که اگر آن شب را زنده بماند و ظهر فردا را ببیند، خطر از سرش جسته است. اما مرد جوان صبح روز بعد جان خود را از دست داد.

با اعلام مرگ مشکوک این جوان، عوامل انتظامی مستقر در بیمارستان بلافاصله اقدامات قانونی لازم را انجام دادند و موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد اعلام کردند.

در جست‌و‌جوی قاتل و انگیزه‌اش

با حضور قاضی محمود عارفی‌راد در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه با توجه به اظهارات کادر درمان مشخص شد که این جوان به علت اصابت چاقو به سینه‌اش جان خود را از دست داده است.

دامنه تحقیقات جنایی، به محل وقوع جرم واقع در بولوار ۲۲ بهمن کشیده شد جایی که افراد زیادی شاهد جنایت بودند. هویت متهم به قتل خیلی زود برای مقام قضایی محرز شد، جوانی که درست بعد از وقوع حادثه از محل متواری شده بود و کسی از او اطلاعی نداشت.

با دستورات صادره از سوی قاضی عارفی‌راد، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی اقدامات لازم برای شناسایی متهم را در دستور کار خود قرار دادند تا پس از دستگیری انگیزه قاتل از این جنایت مشخص شود.

کدخبر: 885480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟