پایان کار قمه کش شهرری بعد از تخریب چند واحد مسکونی

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسینعلی ابن علی" گفت: ساعت 15 روز گذشته تماسی از سوی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب چندین درب منازل مسکونی واقع در شهرک گلستان شهرری توسط فردی قمه بدست برقرار و تقاضای خدمات پلیسی کردند و سریعاً رئیس و عوامل عملیات کلانتری شهر ری برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: بلافاصله ماموران در محل حاضر و مردی حدوداً ۴۰ ساله را با ظاهری نامناسب در حال تخریب واحد‌های مسکونی با استفاده یک قبضه سلاح سرد قمه  و چوب دستی مشاهده کردند.

این مقام انتظامی به برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط متهم اشاره کرد و افزود: متهم با دیدن ماموران با استفاده از سلاحی سردی که در اختیار داشت به سمت ماموران حمله ور شد که در یک عملیات پلیسی با درایت و اقتدار پلیس متهم زمینگیر و خلع سلاح شد.

سرهنگ "ابن علی" با اشاره به اینکه متهم برای پی جوئی‌های انتظامی به مقر پلیس منتقل شد بیان داشت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت این فرد به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد و مشکلات روانی ناشی از مصرف مواد مخدر موثر در ارتکاب جرم متهم بوده است.

وی از سابقه دار بودن متهم و ارتکاب جرایم مختلف از قبیل درگیری، حمل موادمخدر، سرقت توسط وی خبر داد و عنوان کرد: تاکنون ۷ مال باخته به کلانتری مراجعه و شکایت خود را علیه متهم طرح کرده اند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات به دادسرای شهر ری اعزام شد.

کدخبر: 884236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟