دستگیر مالخر 50 میلیاردی در شاه عبدوالعظیم

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسینعلی ابن علی" اظهار کرد: در پی اطلاع از باند سارقان حرفه ای خودروهای سنگین ایسوزو که از شهرستان های "ری"، "پرند" و "قرچک" به سرقت رفته بود، کارآگاهان  موفق شدند هویت و مشخصات مالخر خودروهای مسروقه  را شناسایی کنند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی،  سرانجام مخفیگاه متهم در یکی از گاراژ های غیرمجاز محدوده"کهریزک" شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی تیم های عملیات پلیس آگاهی این فرمانده به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

سرهنگ "ابن علی" از دستگیری مالخر اموال مسروقه خبر داد و  بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی لوازم و قطعات مکانیکی خودروهای سنگین مسروقه کشف شد و اموال مکشوفه  به همراه متهم به مقر  پلیس انتقال یافت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم سابقه دار به بزه انتسابی و خرید 6 دستگاه کامیون مسروقه ایسوزو از سارقان معترف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد:  کارشناسان ارزش اموال کشف شده را  بیش از 50 میلیارد ریال بر آورد و  متهم برای  سیر مراحل قانونی به دادسرای شهر ری اعزام و با دستور قضائی روانه زندان شد.

به گفته این مقام پلیسی، کشف جزئیات پرونده و شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار دارد.

کدخبر: 884157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟