بازداشت عامل قطعی برق  در آبادان  / انگیزه چه بود؟+ فیلم لحظه قطع کردن برق
حجم ویدیو: 10.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس شهرستان آبادان درگفتگو باخبرنگار حوزه انتظامی رکنا اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل برق در یکی از محلات آبادان و انتشار فیلمی با این موضوع در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی بصورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی و اطلاعاتی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:در این راستا مأموران دایره تخصصی تجسس کلانتری 18 ذوالفقاری با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و رصد اطلاعاتی یکی از سارق اصلی کابل برق را شناسایی وپس از هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آبادان گفت: متهم در بازجویهای فنی باتوجه به شواهد غیر قابل انکار وفیلم لحظه سرقتش به چندین فقره سرقت معترف گردید وتحقیق از سارق جهت کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کشوری در پایان خاطر نشان کرد: همکاری و مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

علی رنجکش

کدخبر: 883919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟