راز مخوف همبازی ایرانی تام کروز در تهران + گفتگو با عجیب ترین قاتل
حجم ویدیو: 46.06M | مدت زمان ویدیو: 00:02:59

به گزارش رکنا: حسین خزایی فر در ایران نوشت: روز  پنج شنبه 17 فروردین امسال دختر جوانی در تماس با ماموران کلانتری 131 شهرری ادعا کرد که برادرش به او زنگ زده و از کشتن پدرشان خبر داده است.

بدین ترتیب تیمی ازماموران کلانتری برای تحقیق پای در محل گذاشتند و با توجه به کشف جسد در خانه ، تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه قاضی مجید باقری بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرری برای بررسی صحنه جرم در محل جنایت حاضر شدند.

وقتی کارآگاهان وارد خانه طبقه اول یکی از مجتمع های صبا در میدان حسن زاده شهرری شدند با جسد مردی 77 ساله که از ناحیه سر، صورت و گردن هدف ضربات خونین قرار گرفته بود روبرو شدند.

بررسی های پلیسی نشان از آن داشت 3 تا 4 روز از قتل می گذرد و پسر جوان که همراه مادرش در خانه بود هدف تحقیق قرار گرفته و پسر جوان به قتل پدرش اعتراف کرد و مشخص شد روز حادثه پسر جوان با پدرش درگیر شده و ابتدا او را خفه و سپس با ضربات کاتر سر و صورت پدرش را هدف ضربات خونین قرار داده است و مادر این قاتل نیز بخاطر اینکه اعتیاد به قرص دارد دراین چند روز با کنار شوهرش زندگی می کرده است و بخاطر فرزندش سکوت کرده بود.

بدین ترتیب با توجه به رفتارهای پسر جوان بازپرس پرونده دستور داد تا قاتل برای بررسی سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی منتقل شود.

گفتگو با قاتل پدر

امیر 49 ساله که رفتار و چهره اش نشان از داشتن بیماری روحی و روانی او دارد عنوان می کند که هنوز باور ندارد پدرش را کشته و اگر این اتفاقات برایش رقم نمی خورد قرارداد بازیگری اش کنار تام کروز بسته می شد .

تحصیلات؟ 

لیسانس تئاتر دارم.

تئاتر هم بازی کردی؟

بیشتر پشت صحنه بودم اما قرارداد بازی در کنار تام کروز بسته بودم و اگر به نتیجه می رسید وضعیت مالی خودم و خیلی ها را می توانستم تغییر بدم.

چقدر قرار داد بسته بودی؟

قراربود 300 میلیارد دلار بخاطر بازی کنار تام کروز به من بدهند.

سابقه بیماری داری؟

بله ، بخاطر بیماری اعصاب و روان تحت نظر پزشک هستم و چون پدرم با چوب مرا زده بود استخوان کمرم شکسته شده که قرار بود یک کارگردان آمریکایی برای درمان من 600 میلیون هزینه کند تا پس از درمان بتوانم با تام کروز بازی کنم.

با این افراد روبرو هم شدی؟

من بیش از 90 درصد بازیگرهای ایرانی و سرشناس را دیدم و کارگردهای بزرگی صحبت هم کردم.

یعنی قرار داد 300 میلیارد دلاری بسته شده بود؟

قرار بود در چند نوبت پرداخت کنند.

از این ماجرا کسی اطلاع داشت؟

نه، قرار بود بعد از پایان فیلم همه بفهمند با تام کروز بازی کردم و خیلی سفارش می کردند که با هیچ رسانه ای هم در مورد بازیگری صحبت نکنم اما همه چیز خراب شد.

پدرت خبر داشت؟

خواهرم می گفت توهم زدم و پدرم نیز بخاطر حرف هایی که خواهرم می زد با من دعوامی کرد.

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

در حال دیدن فیلم های تام کروز بودم تا بتوانم با او بیشتر آشنا باشم تا راحت با هم بازی کنیم که ناگهان پدرم محکم به سرم ضربه ای زد که دیگر هیچی نفهمیدم و فقط مشاهده کردم پدرم تلویزیون، فیلم ها و هرچه بود را از اتاق خارج کرد که دیگر نفهمیدم چه شد و با هم درگیر شدیم که پدرم روی زمین افتاد و من با دست گلویش را فشار دادم و می دانستم اگر رهایش کنم او مرا می کشد به همین خاطر به کارم ادامه دادم تا اینکه کبود شد و دیگر نفس نکشید .

آثار بریدگی روی گردن و صورت پدرت بود؟

بله، نمی دانم کاتر از کجا آوردم که پس از خفه کردن پدرم از شدت عصبانیت با کاتر ضرباتی به پدرم زدم.

می دانی چند ضربه زدی؟

نه.

بعد از قتل چه کردی؟

سیگار کشیدم، پدرم را در همان حالتی که به قتل رسانده بودم رها کردم و تا 3 الی 4 روز جسد وسط خانه بود و نمی دانستم چه کار باید بکنم و چون نمی توانستم جسد را از خانه خارج کنم تصمیم گرفتم خودم را لو دهم.

فکر می کنی چه آینده ای در انتظارت است؟

مادرم نبود خودم را می کشتم، چون مادرم خیلی مرا دوست دارد و همه زندگی من نیز مادرم است .

سابقه خودکشی داری؟

بله، 2 بار اقدام به خودکشی کردم که نمی دانم چه شد زنده ماندم.

چرا فرار نکردی؟

هنوز باور نمی شود پدرم را کشته ام، هنوز منتظرم پدرم از در وارد شود  و به من سیگار بدهد .

بعد از دستگیری در پزشکی قانونی چه اتفاقی افتاد؟

اصلا یادم نمی آید مرا به پزشکی قانونی برده باشند.

حرف آخر؟

عذاب وجدان دارم، پدرم بارها مرا کتک زده بود ولی این بار نمی دانم چرا دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم، زندگی ام خراب شد و باور کنید نمی خواستم پدرم را به قتل برسانم، من پدرم را دوست داشتم.

کدخبر: 883527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزایی فر
آیا این خبر مفید بود؟