سرقت از خانه با لباس زنانه / سرنوشت این افراد چه شد؟

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال تماس یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ شهید رجایی یزد در محل حاضر شدند.

وی بیان کرد: با حضور ماموران در محل، مشخص شد فردی با پوشیدن لباس زنانه به درب خانه یک خانم سالخورده مراجعه کرده و پس از فریب وی وارد منزل شده و به همراه همدستش به زور اقدام به  سرقت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: بلافاصله ماموران با تجربه و زبده پلیس، تیمی عملیاتی را تشکیل داده و با کار گسترده اطلاعاتی و تلاش بی وقفه، متهم و همدستش را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

وی افزود: سارقان در بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشوده و به سرقت به عنف طلاجات پیرزن و فروش اموال سرقتی در شهر یزد اعتراف کرد.

رئیس پلیس استان یزد در پایان با اشاره به این که طلاجات کشف شده با دستور مقام قضائی تحویل مالباخته شد، تصریح کرد: متهم و همدستش پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

 سردار بهدانی فرد یادآور شد: شهروندان منازل خود را به دوربین های مداربسته مجهز کنند و در صورت حضور افراد درب منازل، ابتدا آنها را شناسایی و سپس درب را بگشایند.

کدخبر: 883340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟