سرنوشت مرموز زن 2 تابعیتی پس از سفر به ایران / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، روزهای پایانی اسفند سال گذشته شکایتی در دستورکار بازپرس دادسرای جنایی تهران قرار گرفت مبنی بر این‌که یک زن جوان تبعه آمریکای‌جنوبی به ایران آمده و ناپدید شده است. 

پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد. در پی این تحقیقات معلوم شد این زن خارجی چند سال قبل با یک مرد ایرانی ازدواج کرده و چند ماه پیش با هم برای سفر به ایران آمدند. بعد از آن دیگر خانواده‌اش با او در ارتباط نبودند و تلفن او و شوهرش خاموش شده بود. همچنین او به خانواده‌اش گفته بود سفری کوتاه به ایران دارد و زود برمی‌گردد.

 در تحقیقات بعدی مشخص شد چون خانواده او امکان سفر به ایران برای یافتن دخترشان را نداشتند، از طریق یکی از اقوام خود که در ترکیه ساکن بود، پیگیر سرنوشت او شده بودند.

پس از گزارش ناپدیدشدن این زن، ماموران پلیس جنایی به تحقیقات در این رابطه ادامه دادند. مشخص نبود مرد جوان و همسر خارجی‌اش در کجای تهران ساکن بوده‌اند چرا که نام آنها به‌عنوان مسافر در هیچ هتلی ثبت نشده بود. در ادامه جست‌وجو‌ها، چند روز پیش ماموران به سرنخ‌های جدیدی دست یافتند که نشان می‌داد مرد ایرانی، به‌تنهایی از ایران خارج شده است. با به‌دست‌آمدن این سرنخ احتمال این‌که بلایی سر این زن آمده باشد وجود دارد. بنابراین تحقیقات برای یافتن شوهر او ادامه دارد تا راز سرنوشت همسرش فاش شود. 

پرونده‌ای در این رابطه در دادسرای جنایی تهران تشکیل شده و تحقیقات برای رازگشایی از ابعاد این پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 883000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟