دستگیری سه سارق تجهیزات بیمارستانی

به گزارش رکنا، سرهنگ گودرزی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات پزشکی در یکی از بیمارستان‌های مرکز شهر تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخصات سارقان را شناسایی کردند افزود: تصاویر متهمان به واحد‌های گشتی ارائه و مأموران روز گذشته در حال گشت زنی در داخل بیمارستان متهمان را در حال تردد در یکی از بخش‌های بیمارستان مشاهده و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی اولیه از آن‌ها تجهیزات ریز اتاق عمل و در بازدید از خودروی متهمان اموالی اعم از کپسول اکسیژن و … مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۳۲ الی ۳۴ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت تجهیزات پزشکی در بیمارستان طی چند ماه گذشته معترف و اظهار کردند تا کنون مرتکب ۱۰ فقره سرقت مشابه شده اند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان، خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کدخبر: 882794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟