جوان مسلح دایی اش را در دامداری کشت / شلیک مرگبار با اسلحه شکاری

به گزارش گروه حوادث رکنا؛ سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: اواخر سال 1400، با وقوع قتل یک مرد جوان در یک دامداری در غرب استان تهران،رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم این پلیس  قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان در محل حادثه حاضر و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف شلیک گلوله سلاح شکاری قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت سلاح را در دامداری رها کرده و از محل گریخته است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تحقیقات بیشتر کارآگاهان نیز حکایت از آن داشت، قاتل با دایی خود به دلیل اختلافات ملکی در دامداری  درگیر شده و در جریان این نزاع، ناگهان با سلاح شکاری دایی خود را هدف شلیک گلوله قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پس از 2 سال بررسی‌متوجه شدند متهم  در غرب تهران  مخفی شده که همین سرنخ کافی بود تا در یک قدمی بازداشت مرد جنایتکار قرار بگیرند.

وی افزود: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ با هماهنگی‌ مقام قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را دریک عملیات منسجم بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

 گودرزی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره دهم  هدف تحقیقات قرار گرفت و صراحتا به جرم خود مبنی بر قتل دایی‌اش با شلیک گلوله اعتراف و عنوان کرد به دلیل اختلافات ملکی دست به این جنایت زده و پس از ارتکاب جرم 2 سال به طور مخفیانه در جنوب ایران زندگی ‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قصائی متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده و  تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی  تهران  قرار گرفت.

کدخبر: 882693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟