جزییات تلخ از مرگ موتور سوار جوان در رشت

به گزارش رکنا از گیلان،سرهنگ امیر طالبی  با اعلام این خبر گفت : در ساعت 12:15 روز چهارشنبه 16 فروردین با اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت در کمربندی خرمشهر رشت بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. 

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد موتورسیکلت ابتدا با خودرو برلیانس برخورد کرده و دچار واژگونی شده سپس با کامیون برخورد داشته است. 

وی ادامه داد: در این حادثه بسیار شدید راکب موتورسیکلت که مرد 31 ساله توسط اورژانس به بیمارستان آریا انتقال داده شد و به علت شدت جراحات وارده  منجر فوت گردید. 

سرهنگ طالبی گفت: کارشناسان پلیس راهور  علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو و نقص ماده 180 آیین نامه راهور دانستند. 

رئیس پلیس راهور استان گیلان در پایان بیان داشت: در صورت استفاده از کلاه‌ایمنی که یکی از لوازم مورد نیاز برای موتورسیکلت سواران و ترک نشینان آنها است این حادثه با شدت صدمات جانی کمتر همراه می شد اما متاسفانه با تمام اقدامات صورت گرفته توسط پلیس در این حوزه این روزها راکبان موتورسیکلت‌ به بهانه‌های مختلف از آن استفاده نمی‌کنند که در سال جاری 57 درصد از جانباختگان تصادفات رانندگی موتورسیکلت سواران است .

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 882633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟